Poniżej najważniejsze funkcjonalności:
- pytania jednokrotnego i wielokrotnego wyboru
- losowanie kolejności pytań i odpowiedzi
- uczeń widzi wynik od razu po wykonaniu testu
- szczegółowy zapis udzielonych odpowiedzi
- kopiowanie testów wraz z pytaniami
- możliwość wprowadzenia limitu czasowego
- możliwość wyświetlania zdjęć przy pytaniu

ID nauczyciela: 8


Jesteś zalogowany. Co chcesz teraz zrobić?





Nowa wersja programu

https://testy.gdynianka.pl






Wasze komentarze



id 2206 => Dzień dobry Dla mnie obecna wersja jest super (a jeśli będzie jeszcze lepsza to jeszcze lepiej). Ja osobiście potrzebuję 25 pytań w jednym teście. Mam ustawiony czas powiedzmy na 80 minut i coś chyba szwankuje przy wysyłaniu przez uczniów (albo przy automatycznym wysyłaniu po skończonym czasie) gdyż u mnie wyświetla się czas np. 25228420 minut :) Mnie to nie przeszkadza :) Podkreślam bardzo fajne i proste (mało skomplikowane znaczy dobre) narzędzie do tworzenia testów - tylko go nie popsujcie :) Fajnie, że mogę z niego korzystać Pozdrawiam Paweł


id 8 => Sławek Lis Gdynianka - już zrezygnowałem z tego ograniczenia do 20 pytań


id 1473 => Program jest świetny. Grupy są przydatne np dla klas. W raporcie potrzebuję informacji, które to podejście. Dodałabym więcej przedziałów procentowych. Czasami przy liczeniu procentów na koniec jest bug, procenty liczą się nieskończenie.


id 8 => Sławek Lis Gdynianka - w nowej wersji chce dać 16 ocen - chyba wystarczy?


id 995 => Jestem zachwycona obecną wersją, ale już z niecierpliwością czekam na zmiany. Uczę języka angielskiego w gimnazjum i szkole podstawowej, dlatego moje sugestie będą dotyczyły specyfiki nauczania tego przedmiotu. Od dłuższego czasu poszukuję stron/platform, gdzie uczniowie mogliby układać podane wyrazy w zdania (myślę, że w matematyce też by to się sprawdziło np. wyrażenia od najmniejszego do największego), ale nie poprzez wpisywanie gotowego zdania, a klikanie w kolejne elementy. Ja wpisuję zdanie, a program miesza wyrazy i podaje jako kafelki do wyboru, a uczeń klika w nie w odpowiedniej kolejności. Wiem, że jest to dostępne w Hot Potatoes, ale trochę na zasadzie jedno zdanie to jeden test, poza tym super by było mieć taką opcję jako rodzaj pytania na \"gdyniance\". Druga sprawa to pytania typu \"prawda-fałsz\" lub \"prawda-fałsz-brak informacji\". Próbowałam wpisywać sobie opcje odpowiedzi (P/F/NI) w pytaniach zamkniętych, ale wtedy za każdym razem była zmieniana kolejność, co mogło utrudnić pracę uczniom. Jeszcze ostatnia sugestia - możliwość zadawania 1-5 pytań do jednego obrazka. I jeszcze pytania: 1. Skoro dwie wersje będą działały równocześnie, to trzeba będzie założyć nowe konto, tak? 2. Czy nadal będzie możliwość formatowania pytań w html? (to z użyciem nawiasów kwadratowych) Dziękuję i pozdrawiam! Anna


id 8 => Sławek lis gdynianka - Dzięki za opinie, pomysł z kafelkami mi się podoba, co do mieszania pytań to w obecnej wersji można to zablokować, co do formatowania pytań to nawet zapomniałem że jest coś takiego, ale jeśli się przydaje to zostanie. W nowej wersji będzie trzeba mieć nowe konto. Nowi użytkownicy będą w pewnym sensie testerami nowej wersji programu :)


id 2270 => Przy nauczaniu niemieckiego stosowanie wielkich liter jest bardzo ważne (chociażby wszystkie rzeczowniki pisze się wielką literą), a tutaj niestety nie ma opcji by jednak wymagało takiej odpowiedzi. Poza tym wszystko super :)


id 353 => czy istnieje możliwość drukowania testów??? przez nauczyciela


id 8 => Sławek Lis Gdynianka - nie ma opcji drukowania


id 2286 => Witam. Choć uważam, że program jest bardzo fajny, to jednak przydałaby się opcja drukowania testów. Tak na wszelki wypadek, jakby internet się skończył. :)


id 8 => Sławek Lis Gdynia - mogę dodać


id 353 =>


id 353 =>


id 353 => Ta funkcja drukowania byłaby super. Zastanawiam się, jak mogę te wszystkie moje testy przenieść bezboleśnie do nowej wersji???? Jedynie chyba wydrukować i wprowadzać na nowo z użyciem nowego programu.A może jest jakiś inny sposób??


id 8 => Sławek Lis Gdynianka - I tylko po to miała by być ta opcja drukowania? Lepiej zrobić to metodą kopiuj wklej.


id 353 => Nie, nie tylko... różne są sytuacje. Metoda kopiuj wklej jest możliwa tylko do pojedynczego pytania czy odpowiedzi. Chcąc przenieść cały test do nowego programu, muszę to robić \" na piechotę\", czyli każdy wariant do odpowiedzi nalezy skopiować osobno i przenieść do nowego programu. Przynajmniej tak to zrozumiałam. Ale nie narzekam. Dziekuję, że w ogóle jest taki program i że jest on darmowy :) Napewno będę korzystać również i z nowej wersji programu. Serdecznie pozdrawiam :)


id 825 => Ta funkcja drukowania to np. gdy zmieniają Ci Kochaniutki salę na niewyposażoną albo ogólnie ... życie cię zaskakuje... Ale problem mam - może czegoś jeszcze nie wiem - z PYTANIAMI OTWARTYMI. Program nie odczytuje odpowiedzi jako prawidłowych nawet jeśli wpis jest identyczny. Ale sam program naprawdę super. I kolory kojące umęczony mózg NAUCZYCIELA... oby takie pozostały.Pozdrawiam.


id 8 => Sławek Lis Gdynianka - Ten problem z pytaniami otwartymi dotyczy zawsze tych samych pytań? Niech mi Pani poda pytanie i ucznia jakiś konkretny przypadek. Ogólnie odpowiedzi do pytań otwartych powinny być raczej jednowyrazowe. W nowej wersji nauczyciel będzie mógł odhaczyć pytanie otwarte jako dobre.


id 2206 => \"W nowej wersji nauczyciel będzie mógł odhaczyć pytanie otwarte jako dobre\" Piękna sprawa.


id 995 => \"W nowej wersji nauczyciel będzie mógł odhaczyć pytanie otwarte jako dobre.\" - BOMBA


id 1592 => Pomysły z naszej strony: *Brakuje możliwości przejścia w edycji pytania do kolejnego pytania, trzeba się cofnąć do listy, przewinąć ją i wybrać kolejne pytanie do edycji. *Pytania otwarte, co już było pisane, z możliwością zaliczania dłuższej odpowiedzi niż jedno słowo. *jw. dla pytań testowych, np. uznanie czyjejś interpretacji odpowiedzi i ręczne zaliczenie pytania. *Narzędzia dla skal ewaluacyjnych, (np. skali Likerta). *Możliwość podejmowania kolejnych prób rozwiązywania testu i porównywania wyników. *Zbiorcze tworzenie pytań typu: prawda / fałsz. *Może ścieżki pytań (pomijanie pytań w zależności od udzielonej wcześniej odpowiedzi).


id 8 => Sławe Lis Gdynianka - dzięki, \"Brakuje możliwości przejścia w edycji pytania do kolejnego pytania\" to na pewno zrobię, reszta będzie wymagała trochę czasu


id 1592 => Jeszcze jeden pomysł to możliwość wyboru ilości punktów w pytaniu na 0, (np. możliwość przekazywania własnych uwag przez formularz, tak by nie wpływały na ocenę, ale przekazanie informacji takich jak Klasy, grupy itp., zadania dodatkowe na 6 itp.)


id 2363 => Jak wpisuje się wyrażenia matematyczne w pytaniach?


id 8 => Sławek Lis Gdynianka - nie pamiętam, wszystko jest w filmikach


id 8 => Pomysł jest przedni - gratuluję! :))


id 1067 => możliwość jednoczesnego ustawiania jednego hasła dla wielu testów możliwość ustawiania w konkretnych pytaniach, odpowiedzi podawanych losowo lub wg kolejności dodawania możliwość sortowania wyników wg nagłówka tabeli


id 8 => ######### # # # # # 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 33 3 3333 3 3 3 3 3 3


id 995 => Właśnie układam test na konkurs i przypomniało mi się, co sprawia uczniom problem. Mianowicie niektórzy po wpisaniu odpowiedzi w okienku pytania otwartego, naciskają ENTER, a to oczywiście automatycznie kończy test i przesyła wyniki na serwer. Teraz za każdym razem uczulam na to, ale zawsze się znajdzie jakiś zakręcony uczeń. Może chociaż jakieś pytanie \"Czy jesteś pewien, że chcesz przesłać swoje odpowiedzi?\", albo \"Czy już zakończyłeś pracę z testem?\" Dziękuję!


id 8 => Gdynianka: W nowej wersji każde pytanie będzie wyświetlane osobno, więc już taki problem nie będzie istniał.


id 783 => Przydałaby się możliwość tworzenia bardziej skomplikowanych wyrażeń matematycznych, np. z wykorzystaniem LaTex


id 995 => Cały czas podglądam zmiany i dotarłam do cennika... Bałam się, że mnie zniechęci, a tu pozytywne zaskoczenie. Piszę się na full opcję!


id 2388 => Możliwość ustawiania czasu wykonania testu, podobnie jak w \"that quiz\", możliwość zadania testu do domu. Testy z uzupełnianiem wyrazów, liter, może anagramy, może tworzenie słówek do gry w \"czółko\'.


id 8 => Dzień dobry, czy program jest darmowy?


id 8 => tak, chociaż niektóre opcje w nowej wersji będą odpłatne


id 8 => Przydałaby się możliwość aktywowania czasowego testu (od do w danym dniu). Pozdrawiam Darek


id 2687 => Program jest super. Ale nie działa mi opcja: Pokaż prawidłowe odpowiedzi po zakończeniu testu. Niezależnie od tego czy jest włączona czy nie zawsze pokazuje prawidłowe odpowiedzi po zakończeniu testu. Pozdrawiam BL


id 2687 => Na komórce działa opcja Wyświetlania prawidłowych odpowiedzi po zakończeniu testu ale na laptopie zawsze pokazuje mi poprawne odpowiedzi. Pozdrawiam BL


id 8 => Ponieważ na laptopie jest Pan zalogowany jako nauczyciel, wiec odpowiedzi są widoczne dla nauczyciela zawsze.


id 2687 => Dlaczego czas przeprowadzenia testu na wynikach jest przesunięty o 2 godziny do tyłu? Pozdrawiam BL


id 8 => Właśnie sprawdziłem i czas jest ok. Przynajmniej w nowej wersji (testy). Nie wiem jak w starej wersji (sprawdziany), ale stara wersja nie jest już rozwijania ani poprawiana.


id 8 =>


id 8 => ksfjksdhjsdg


id 8 =>


id 2049 => Dobry wieczór. Mam pytanie dotyczące rozmiaru - formatu wstawianych zdjęć. Większość pytań wstawiam jako grafika jpg. i jednego razu nie mogę nic odczytać z wstawionej grafiki, a innym razem zdjęcia się nie mieszczą - są poza ekranem. czy jest możliwość ujednolicenia rozmiaru wstawianej grafiki, aby miała optymalny rozmiar ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam


id 8 => Gdynianka: Jeśli mowa o starej wersji \"sprawdziany\" to Możesz zmienić rozmiar obrazka (100% oznacza całą szerokość strony):


id 1410 => Fajnie by było dodać opcję kopiowania pytań w jednym teście, gdyż czasami się przerabia lekko np. jak w teście wielokrotnego wyboru.


id 1377 => Bardzo fajne rozwiązanie Co warto dodać? - Świetną opcja byłoby liczeie % przyrostu wiedzy jako element ewaluacji (posttest - pretest = % przyrost wiedzy)


id 2970 =>


id 2970 => Brawo!!! świetna robota


id 2286 => Witam. Od dawna korzystam ze starszej wersji ale jeśli nowsza miałaby być lepsza, to czemu nie. Tylko czy na prawdę muszę zakładać na nowo konto? Zależałoby mi na imporcie testów ze starszej wersji.


id 8 => Gdynianka - importu ze starej wersji nie zrobię, bo to za dużo pracy. Jednak prawdopodobnie w nowej wersji dodam możliwość szybkiego dodawania kilku pytań - w jednym ekranie, w jednym okienku - taki jakby import z ręki.


id 887 => Czy jest możliwość dołączania do pytań własnych zdjęć. Bo widzę, że niestety nie mogę tego zrobić. Albo czy mogę udostępnić swoje zdjęcia z dysku google (przez podanie udostępnionego linku)?


id 8 => Gdynianka - tak jest taka możliwość w nowej wersji programu https://testy.gdynianka.pl


id 8 => Dzień dobry. Czy w nowej wersji programu jest możliwość ukrywania właściwych odpowiedzi po zakończeniu testu? Pozdrowienia!


id 8 => jeszcze nie ma, ale będzie


id 8 => Gdynianka - właśnie dodałem funkcję ukrywania poprawnych odpowiedzi po zakończeniu testu


id 8 =>


id 8 =>


id 8 => blabla


id 8 =>


id 8 =>


id 8 =>


id 8 =>


id 8 =>


id 8 =>


id 8 => http://hire-labas.pl info@hire-labas.pl


id 8 => https://mojesprawdziany.pl/ gotowe odpowiedzi do sprawdzianow


id 995 => Takie pytanie: czy dałoby się zrobić taką opcję, że uczeń dostaje losowo wybrane pytania, ale dwa są losowo wybrane z pytań jednokrotnego wyboru, trzy w pytań otwartych, trzy z wielokrotnego wyboru i znowu dwa z układania kolejno? Czyli program sam tworzyłby \"grupy\" na testach?


id 8 => Gdynianka: Witam. Takiej opcji nie ma i raczej nie będzie. Poza tym ta wersja programu nie jest już rozwijana. Nowa wersja programu to: https://test.gdynianka.pl


id 8 => wefrfrf


id 8 => Dzień dobry, chciałabym prosić o informację w jaki sposób działa ten program.W jaki sposób dostarczyć test dla uczniów poszczególnych klas. To znaczy, czy dzieci muszą być zalogowane i ponoszą jakieś koszty? Z góry dziękuję


id 8 => Witam. 8 kwietnia przeprowadziłam z uczniami test o 10,00. Dwie uczennice nie mogły się zalogować, pisały po 13,00. Niestety od 13 w zaden sposób nie mogłam się zalogować, wyskakiwało, że złe hasło. Tak do soboty. Prosiłam o przesłanie na maila hasła ale wychodził błąd. Dzisiaj nie ma problemu z logowaniem, hasło okazuje się aktualne ale zniknął test - Rozpuszczalność i stęzenie procentowe, chociaż upłynęło ze Świetami zaledwie 6 dni. A z testem odpowiedzi 2 uczennic. I co teraz? Urszula Karabinowska


id 8 =>


id 8 =>


id 8 => Ta wersja programu nie jest już wspierana


id 8 => Witam, Czy program przewiduje, aby każdy z uczniów miał swoje indywidualne hasło do logowania? Czy jest możliwość ustawienia dostępności testu na określony czas, np 24h? Czy poprawne odpowiedzi będą się wyświetlać uczniom dopiero po upływie tego czasu?


id 8 => Witam, Czy program przewiduje, aby każdy z uczniów miał swoje indywidualne hasło do logowania? Czy jest możliwość ustawienia dostępności testu na określony czas, np 24h? Czy poprawne odpowiedzi będą się wyświetlać uczniom dopiero po upływie tego czasu?


id 8 =>


id 8 =>


id 8 => witam, jest problem, kiedy uczen raz sie zaloguje z jednego przedmiotu, komputer pamieta i nie można sie zalogowac na inny test z drugiego przedmiotu


id 8 => witam, jest problem, kiedy uczen raz sie zaloguje z jednego przedmiotu, komputer pamieta i nie można sie zalogowac na inny test z drugiego przedmiotu. Wychodzi na to,że 1 ID nauczyciela przypada na przegladarkę. I na tej samej przeglądarce nie zaloguje sie inne ID. Czyli, co jak uczeń nie ma innych przeglądarek to testu nie napisze....


id 8 => bardzo fajne


id 8 => świetna strona! polecam gorąco wszystkim!


id 8 =>


id =>


id => xd


id => xd


id 1416 => czy w starej wersji gdynianki widoczne sa gdzies wszystkie odpowiedzi uczniow po napisaniu i wyslaniu naucycielowi, a nie tylko %?
Proszę czekać